Aicina piedalīties inovāciju darbnīcās, lai radītu idejas jauniem pārtikas produktiem, kas apvienos gaļas un augu valsts labākās īpašības

14. augusts, 2023
.
.
.

Līdz 21. augustam ikviens pārtikas nozares entuziasts, kas vēlas iesaistīties jauna, inovatīva pārtikas produkta izstrādē, aicināts pieteikties dalībai pārtikas inovāciju darbnīcās «EIT Food RIS Consumer Engagement Labs», ko organizē Rīgas Tehniskās universitātes (RTU) Zinātnes un inovāciju centrs sadarbībā ar pašmāju ražotāju «MILZU!». Darbnīcas notiks augustā un septembrī.

Pārtikas darbnīcu mērķis ir sadarbībā ar patērētāju grupām radīt idejas un koncepcijas jauniem pārtikas produktiem, tādējādi veicinot pozitīvas pārmaiņas pārtikas nozarē un stiprinot sabiedrības veselību. Dalībnieki tiks izaicināti radīt idejas produktiem, kas apvienotu gaļas un augu izcelsmes sastāvdaļas, lai samazinātu kopējo gaļas patēriņu un bagātinātu produktu ar augu izcelsmes uzturvielām. 

Inovatīvākā produkta ideja saņems uzņēmuma «MILZU!» atzinību un sadarbībā ar to  2024. gadā tiks ieviesta tirgū.

Pieteikties dalībai.

Piedaloties «EIT Food RIS Consumer Engagement Labs» darbnīcās, dalībniekiem būs unikāla iespēja ietekmēt pārtikas nozares nākotni un jaunu produktu izstrādi, sadarbojoties ar nozarē strādājošu uzņēmumu, izzināt pārtikas produktu attīstības tendences un izaicinājumus, apgūt jaunas zināšanas veselības, uztura un produktu izvēles jautājumos un attīstīt savu radošumu iedvesmojošā vidē.

Dalībnieki būs arī iespēja klātienē iepazīties ar ražošanas uzņēmumu «MILZU!», degustēt tā produkciju, apmeklēt piedzīvojumu un iedvesmas vietu «Nākotnes parks».

«EIT Food RIS Consumer Engagement Labs» ir Eiropas Inovāciju un Tehnoloģiju institūta (EIT) reģionālās inovāciju shēmas (RIS) iniciatīva. Projekts tiek veiksmīgi īstenots 14 Eiropas valstīs, kalpojot par labu piemēru universitāšu vadošajai lomai jaunu produktu līdzradīšanā. Šis process ir vērsts uz sabiedrības izaicinājumu risināšanu un vajadzību apmierināšanu, izstrādājot jaunus pārtikas produktus, kas atbilstu specifiskām patērētāju vajadzībām un prasībām.

2020. gadā programma «EIT Food RIS Consumer Engagement Labs» Latvijā tika īstenota, piedaloties pārtikas jaunuzņēmumam «Got Foods». Uzņēmums sadarbībā ar patērētājiem izstrādāja inovatīvu produktu – zirņu biezpienu brokastīm.

«EIT Food» aktivitātes Latvijā īsteno «EIT Food Hub Latvia», kas darbojas RTU Zinātnes un inovāciju centra paspārnē kā viena no četrām zināšanu un inovāciju kopienām, un tās darbības pamatmērķis ir veicināt tādu inovāciju un ilgtspējīgu ekonomikas iniciatīvu veidošanos, kas vairo kvalitatīvas pārtikas pieejamību, dod pienesumu vides saglabāšanā un veselības uzlabošanā, kā arī rada jaunas darbavietas.
 

Kopīgot rakstu

Informācija par rakstu

Raksta autors

RTU Sabiedrisko attiecību departaments

Publikācijas datums

14. augusts, 2023 plkst. 11:41

Līdzīgi raksti

Universitāte

Jaunumi