20. jūnijā aicina uz pētījumu prezentāciju un diskusiju «Zīmolvedība ziņu laikmetā: Mediju izaicinājumi, uzticamība un zinātne»

14. jūnijs, 2023
.
.
.
Foto: unsplash.com

20. jūnijā plkst. 15 komunikācijas plānošanas, tirgus un sabiedriskās domas izpētes, digitālā mārketinga kompānija «Dentsu Latvia» sadarbībā ar Rīgas Tehnisko universitāti (RTU) aicina uz vairāku pētījumu prezentāciju un diskusiju «Zīmolvedība ziņu laikmetā: Mediju izaicinājumi, uzticamība un zinātne». Pasākums notiks RTU Zinātnes un inovāciju centra zālē «The Moon», Ķīpsalas ielā 6A. 

Pasākums tiks atklāts ar «Dentsu Latvia» vadītājas Lindas Saulītes prezentāciju «Zīmolvedība 21. gadsimta mediju vidē: zīmola vērtība un unikalitāte Z paaudzes aspektā». Tajā viņa iepazīstinās ar promocijas darbā veikta pētījuma secinājumiem. 

L. Saulīte doktorantūrā studēja RTU Inženierekonomikas un vadības fakultātē, promocijas darbu «Ziņu mediju zīmola vadība 21. gadsimta mediju biznesa vidē» aizstāvot šā gada pavasarī. Promocijas darbā viņa analizēja ziņu patēriņa tendences, to ietekmi uz medija zīmolu, pētīja nacionālo ziņu mediju zīmola unikalitātes veidošanos. Īpaša uzmanība pievērsta Z paaudzei, jo tā visvairāk ietekmēs turpmāko mediju transformāciju. 

«Mediju auditorijas satura lietošanas analīze ļauj secināt, ka Z paaudze daudz lielāku nozīmi piešķir satura patēriņa pieredzei, salīdzinot ar paša medija, kas šo saturu radījis, un tā zīmolu nozīmi. Šī auditorija priekšroku dod un daudz vairāk laika pavada sociālo mediju platformās, salīdzinot ar nacionālajiem medijiem. Tas ļauj secināt, ka nākotnē nacionāliem medijiem būs jāsaskaras ar grūtībām nodrošināt un piesaistīt šo auditoriju un tai sekojošu reklāmdevēju un investoru pieprasījumu. Zināšanas par Z paaudzes mediju patēriņa paradumiem un attieksmi pret mediju zīmoliem ir vitāli svarīgas mediju nozarei, jo tās veido pamatu nozares biznesa vides turpmākai attīstībai,» norāda L. Saulīte.

Pamatojoties uz pētījuma rezultātiem, izstrādāta un aprobēta ziņu mediju zīmola vadības metodika.

Pasākumā būs iespēja iepazīties arī ar jaunāko pētījumu par uzticēšanos informācijas avotiem dažādos auditorijas segmentos. Ar to prezentācijā «Vai tiešām TikTok?» iepazīstinās «Dentsu Latvia» klientu un biznesa attīstības vadītāja Rita Breice. Savukārt RTU Inženierekonomikas un vadības fakultātes Uzņēmējdarbības inženierijas un vadības institūta direktors profesors Deniss Ščeulovs dalīsies ar savu redzējumu un pieredzi prezentācijā «Industrija un zinātne». 

Notiks arī divas diskusijas. «Tet», «Delfi» un vairāki citi Latvijas mediji aicināti piedalīties diskusijā «Nacionālo mediju izaicinājumi šodien. Saturs, auditorija un zīmols». To moderēs Latvijas Reklāmas asociācija valdes priekšsēdētāja Baiba Liepiņa. Tikmēr virkne Latvijā pazīstamu un ietekmīgu uzņēmumu piedalīsies diskusijā «Zīmolvedība un 21. gadsimta mediju vide. Uzņēmumu mārketinga izaicinājumi un iespējas». To moderēs L. Saulīte. 

Interesentiem būs pieejami prezentēto pētījumu dati latviešu un angļu valodās. 

Pasākums notiks ar Latvijas Reklāmas asociācijas atbalstu. 

Pieteikties dalībai pasākumā līdz 16. jūnijam.

20. jūnijā aicina uz pētījumu prezentāciju un diskusiju «Zīmolvedība ziņu laikmetā: Mediju izaicinājumi, uzticamība un zinātne»

Kopīgot rakstu

Informācija par rakstu

Raksta autors

RTU Sabiedrisko attiecību departaments

Publikācijas datums

14. jūnijs, 2023 plkst. 10:56

Līdzīgi raksti

Universitāte

Jaunumi