RTU aicina 7.–9. klases skolēnus pieteikties Bērnu un jauniešu universitātes nodarbībām

22. septembris, 2015
.
.
.

Otrdien, 22. septembrī, sākas rudens semestra nodarbības Rīgas Tehniskās universitātes Bērnu un jauniešu universitātē (RTU BJU). Tās tiks piedāvātas trim pamatskolēnu klašu grupām. Vecākajai no tām – 7.–9. klases skolēniem – vēl ir iespēja pieteikties nodarbībām.

RTU BJU nodarbības ir bez maksas un notiek RTU studentu pilsētiņā Ķīpsalā, RTU Dizaina centrā, Rīgā, Ķīpsalas ielā 6. Pieteikties nodarbībām interesenti aicināti, aizpildot reģistrācijas anketu. Vietu skaits ierobežots.

Šajā semestrī 7., 8. un 9. klases skolēni inženierzinātņu un dabas zinātņu nodarbību ciklā veiks dažādus eksperimentus un noskaidros, kāda ir arhitektu un datorspēļu izstrādātāju mīļākā ģeometriskā figūra, kāda saistība ir gaismas ātrumam ar gludekli un ar ko atšķiras silikons, silīcijs un Sicīlija. 

4., 5. un 6. klases audzēkņi nodarbībās meklēs atbildes uz jautājumiem, vai un kā zinātne palīdz pagatavot limonādi, kāpēc velosipēds ir inženiertehniskais brīnums, kas interesants slēpjas vilciena riteņos un kāpēc matemātika ir labāka izklaide nekā televīzija. Savukārt 2. un 3. klases skolēni uzzinās, kā kļūt par zinātnieku, neizejot no virtuves, un atklās, cik sarežģīta un tajā pašā laikā vienkārša, pārsteidzoša un skaista ir vide ap mums.

RTU BJU ir izveidota, lai veicinātu bērnu un jauniešu dabisko zinātkāri, atklātu viņu talantus un iepazīstinātu ar nākotnes studiju un karjeras iespējām. Tā ir vieta, kur bērni un jaunieši var pavadīt brīvo laiku un iegūt atbildes uz daudzajiem «kāpēc?». Te netiek liktas atzīmes, bet katrs jautājums ir uzmanības un izpētes vērts.

2015. gada vasarā RTU BJU kļuva par dalībnieci tīklojumā EUCU.net, kas apvieno un veicina sadarbību starp bērnu un jauniešu universitātēm Eiropā un citviet pasaulē.

Nodarbības pavasara semestrī tiks izziņotas 2016. gada janvārī.

Kopīgot rakstu

Informācija par rakstu

Publikācijas datums

22. septembris, 2015 plkst. 9:48

Līdzīgi raksti

Universitāte

Jaunumi