RTU absolvente Baiba Drēgere-Vaivode rūpējas par pircēju pakalpojumu uzlabošanu

3. septembris
.
.

«Kas ir mūsu klients? Ko klients vēlas? Ko varam klientam sniegt un kādu pievienoto vērtību radīt? Kā vislabāk apmierināt klienta vēlmes? Tās ir vienas no pirmajām zināšanām, ko dod studijas Rīgas Tehniskās universitātes (RTU) Inženierekonomikas un vadības fakultātes programmā «Visaptverošā kvalitātes vadība». Apmierināts un laimīgs klients ir uzņēmuma veiksmes atslēga,» saka Baiba Drēgere-Vaivode, «Rimi Baltic» Lean eksperte un Biznesa efektivitātes asociācijas valdes locekle. Ieguvusi maģistra grādu visaptverošā kvalitātes vadībā RTU, viņa jau vairākus gadus savā pieredzē un zināšanās dalās arī ar topošajiem jomas speciālistiem. 

Baiba rūpējas, lai uzņēmumi nepārtraukti pilnveidotos, kļūtu efektīvāki, konkurētspējīgāki un klientiem sniegtu pēc iespējas vērtīgāku pakalpojumu vai produktu. «Rimi Baltic» viņa veicina nepārtrauktus uzlabojumus, vadot dažādu efektivitāti uzlabojošu metožu ieviešanu un lietošanu ikdienā.

«Pēdējā laikā daudz strādājam, efektivizējot veikalu noliktavu izkārtojumu, lai atvieglotu darbinieku ikdienu un samazinātu laiku, kas nepieciešams dažādu preču atrašanai un pārvietošanai, lai tās ātrāk nonāktu veikala plauktos un būtu pieejamas pircējiem,» skaidro Baiba.

Viņa kopā ar komandu apmāca veikala darbiniekus, iepazīstinot viņus ar LEAN metodēm, kas palīdz uzlabot komunikāciju, fokusēties uz mērķiem, uzlabot ikdienas procesus un risināt problēmas konstruktīvā veidā, meklējot to pamatcēloņus.

Iepriekš Baiba strādāja banku sektorā, vairākus gadus bija AS «Bigbank» Latvijas filiāles kvalitātes un nepārtrauktu uzlabojumu vadītāja.

Kopā ar komandu viņai izdevās bankas darbību padarīt efektīvāku, uzlabojot arī klientiem sniegtā servisa kvalitāti.

Viņa uzsver, ka uzņēmumi visā pasaulē vēlas attīstīties, pelnīt vairāk un uzlabot savu konkurētspēju. Latvijā uzņēmumu pieredze un izpratne par uzlabojumu nepieciešamību un vērtību ir ļoti dažāda. Ir uzņēmumi, kas sasnieguši ļoti augstu līmeni un iedvesmo citas organizācijas ne tikai mūsu valstī, bet arī aiz valsts robežām. Vienlaikus ir ļoti daudz organizāciju, kas nepievērš pienācīgu uzmanību klientu vajadzībām. Uzlabojumu ieviešanai ir jābūt nepārtrauktam procesam, jākļūst par daļu no uzņēmuma kultūras. 

«Bieži dzirdam, ka viena no Latvijas lielākajām iespējām ir uzņēmumu produktivitātes uzlabošana. Mēs visi smagi strādājam, bet rezultāts ne vienmēr ir tāds, kā sagaidām.

Zināšanas, kā uzlabot produktivitāti, var iegūt kvalitātes vadības studijās. Esmu pārliecināta, ka šādas zināšanas un prasmes ir noderīgas visiem cilvēkiem, kuri strādā vai vēlas strādāt vadošos amatos,» atzīst. Baiba.

Arī tev ir iespēja studēt RTU Inženierekonomikas un vadības fakultātes bakalaura un maģistra studiju programmā «Visaptverošā kvalitātes vadība». Studējot gūsi zināšanas, kas nepieciešamas, lai kļūtu par speciālistu organizāciju kvalitātes un procesu vadībā, efektīvā jaunu tehnoloģiju, metodoloģiju un sistēmu izveidē, īstenošanā un vadīšanā. 

 

Piesakies studijām bakalaura vai maģistra studiju programmā!

Saistītie tagi:
Kopīgot rakstu

Universitāte

Informācija par rakstu

Raksta autors

RTU Sabiedrisko attiecību departaments

Publikācijas datums

3. septembris plkst. 11:51

Līdzīgi raksti

Jaunumi

_