RTU viesojās «Deutsche Post DHL» ģenerāldirektors Franks Apels

24. februāris, 2017
.
.
.
«Deutsche Post DHL» ģenerāldirektors Franks Apels

Fotogalerija

«Ekonomikas augšupeju nosaka triju faktoru kopums: atvērtas robežas, lieliska infrastruktūra un laba izglītība,» tā 24. februārī vieslekcijā Rīgas Tehniskajā universitātē (RTU) uzsvēra loģistikas pakalpojumu un pasta sūtījumu uzņēmuma «Deutsche Post DHL» ģenerāldirektors Franks Apels (Frank Appel). 

F. Apels ir atbildīgs par pasaules vadošās loģistikas pakalpojumu un pasta sūtījumu grupas globālo vadību. Viņš lekcijas apmeklētājus iepazīstināja ar «Deutsche Post DHL» darbību, stratēģiju un mērķiem. F. Apels norādīja, ka digitalizācijas jomā šis koncerns ir piegādes industrijas līderis un ļoti lielu uzmanību pievērš inovāciju izstrādāšanai un ieviešanai. Piemēram, Vācijā atbilstoši piegādes industrijas vajadzībām izstrādāti un darbojas elektroniskie auto – ielu skūteri. Šobrīd uzņēmums testē arī dronu izmantošanu piegādes un nosūtīšanas nodrošināšanā. 

«Deutsche Post DHL» vadītājs uzsvēra globalizācijas pozitīvos aspektus un norādīja, ka triju faktoru – atvērtu robežu, lieliskas infrastruktūras un labas izglītības – kopums ir priekšnosacījums ekonomikas augšupejai. Tomēr uzņēmuma mērķis nevar būt tikai skaitļos izmērāmi ieguvumi, tam ir jābūt sociāli atbildīgam gan pret klientiem, gan darbiniekiem. «Nevar būt apmierināts klients, ja apmierināts nav darbinieks,» uzsvēra F. Apels.

Vieslekciju apmeklēja RTU loģistikas, starptautisko ekonomisko sakaru, muitas un nodokļu virziena studenti, kā arī citu nozaru studenti un interesenti. 

Koncerns «Deutsche Post DHL» ir viens no lielākajiem uzņēmumiem pasaulē, aptverot globālu tīklu vairāk nekā 220 valstīs un piedāvājot plašu loģistikas vajadzību risinājumu spektru. Savukārt «DHL» ir koncerna daļa, kas ir viens no vadošajiem pasta un loģistikas pakalpojumu sniedzējiem pasaulē. Tajā apvienotas uzņēmuma struktūrvienības «DHL Express», «DHL Parcel», «DHL eCommerce», «DHL Global Forwarding», «DHL Freight» un «DHL Supply Chain».
 

Kopīgot rakstu

Informācija par rakstu

Raksta autors

RTU Komunikācijas un mārketinga departaments

Publikācijas datums

24. februāris, 2017 plkst. 16:12

Līdzīgi raksti

Universitāte

Jaunumi