P4ELECS projekts balstās izteiktā nepieciešamībā - enerģētikas nozares inovāciju vidē atbalstīt kompetenču un praktisko prasmju nodrošināšanu dažādiem projektiem, kas saistīti ar enerģētikas transformāciju, samazinot laiku, kas nepieciešams, lai pārietu no pētniecības līdz ieviešanai, kā arī radot nepieciešamo zināšanu un tehnoloģiju pārnesi starptautiskā līmenī, izmantojot vienotu/integrētu apmācību sistēmu. P4ELECS koncentrējas uz elektrifikāciju, kas ir enerģētikas transformācijas stūrakmens, iesaistot partnerus no 5 valstīm (BE, NL, IT, LV, DE) no augstākās izglītības (AI) un profesionālās izglītības un apmācības (PIA) sektora, rūpniecības un inovāciju atbalsta organizācijām, valsts iestādēm, kas atbild par izglītību, akreditāciju un nodarbinātību reģionālā un valsts līmenī, lai strādātu abos virzienos un tādejādi veicinātu gan profesionālās izglītības izcilību, gan INOVĀCIJAS atbalstu. P4ELECS, kas mērķēts uz profesionālās izglītības un apmācības (PIA), augstākās izglītības iestādēm, uzņēmumiem, ar nozari saistītu apmācību veicējiem, inženieriem un tehniķiem, koncentrēsies uz: 1. Elastīga apmācību piedāvājuma izveidi (ar vairāk nekā 200 moduļiem, 24 kursiem un 500 dalībniekiem) atbilstoši augstākajiem kvalitātes un Eiropas standartiem, izmantojot uz lietotāju orientētu platformu, kā arī praktiska starptautisko pieredzi, kuras pamatā ir zināšanas par nepieciešamajām prasmēm, ko attiecīgi var pielāgot veidojot izglītojamo specializācijas virzienus/ceļus, gan sākotnējai apmācībai, gan pieaugušo prasmju uzlabošanai un arī pārkvalificēšanai, kā arī iekļaujot galvenās kompetences, lai integrētu visu ražošanas ciklu no idejas līdz ieviešanai, reaģējot uz inovāciju ieviešanas vajadzībām tieši nepieciešamo kompetenču ziņā, kas atbilst Eiropas Kvalifikācijas Ietvaram (EQF) 5 līdz 7. 2. Ilgtermiņa vietējo prasmju ekosistēmu attīstīšana (iekļaujot vairāk nekā 100 ieinteresētās personas), izmantojot sistēmas kartēšanu un izmaiņas, ko koordinēs P4ELECS Profesionālās Izcilības Centri (CoVE) tiks sasniegti: i. ) pamatojoties uz PIA nodrošināšanu kā mūžizglītības virzītājspēku un cieši sadarbojoties ar augstākās izglītības un pētniecības sistēmu; ii) izmantojot ciešu sasaisti ar vietējām inovāciju ekosistēmām; iii) ieviešot spēcīgu starptautisku dimensiju, tostarp ar citiem CoVE, gan zināšanu, satura un apmācības pieredzes attīstība. |