Projekts

.
.
Mārketinga personalizācijas stratēģijas izstrāde uzņēmuma digitālās transformācijas ietvaros
Projekta nosaukums: Mārketinga personalizācijas stratēģijas izstrāde uzņēmuma digitālās transformācijas ietvaros
Projekta īsais nosaukums: -
Vienošanās par projekta īstenošanu numurs: ZM-2023/27
RTU Projektu reģistra numurs: 4828
Struktūrvienība: Ekonomikas un uzņēmējdarbības institūts
Projekta administrētājs: Zinātņu prorektora dienests
Finansējošais fonds: RTU iekšējais finansējums
RTU loma projektā: vienīgais projekta īstenotājs
Statuss: Īstenošanā
Projekta uzsākšanas datums: 02.01.2024.
Projekta noslēguma datums: 31.12.2024.
Finansējuma piešķīrēja nosaukums: Rīgas Tehniskā universitāte
Projekta zinātniskais/saturiskais vadītājs: Jevgēnija Glazunova
Projekta vadītājs administratīvajā jomā: Sanita Vanaga
Projekta kopējais finansējums:
7 058.83
Projekta kopsavilkums:

Eiropas MVU zināmā mērā atpaliek no lielajiem spēlētājiem klientu mārketinga vēstījumu personalizēšanas ieviešanā datu kvalitātes, tehnoloģiju sadrumstalotības u.c. ierobežojošo faktoru dēļ.  Mārketinga personalizēšana ļauj uzņēmumiem pielāgot mārketinga aktivitātes individuāli katram klientam, tādā veidā stiprinot konkurences priekšrocības un palielinot klientu lojalitāti. Tiks izstrādāta stratēģija un darbības plāns, kas iekļauj sevī gan īstermiņa, gan ilgtermiņa posmus jauno mārketinga personalizēšanas procesu ieviešanai. 

Projekta laikā tiks īstenotas sekojošas aktivitātes:
Veikts pētījums, sagatavots publicēšanai zinātniskais raksts
Publicēts RTU mājas lapā: 02.01.2024.

Universitāte