Šī projekta mērķis ir veicināt nestrādājošu jauniešu nodarbinātību, palielinot videospēļu nozares profesionāļu skaitu Eiropā. Projekts ierosinās pamatelementus, kas veicinās nopietno videospēļu nozares attīstību, ņemot vērā sociālās apziņas aspektus, piemēram, iekļaujošu vidi un vides ilgtspējības jautājumus. Tāpat projekts veicinās digitālo transformāciju, lai uzlabotu nozarei nepieciešamās starpnozaru prasmes, un īpaši mudinās sievietes pievienoties videospēļu nozarei kā profesionāļiem. |
Konsorcijs, ko veido 6 daudznozaru partneri no 5 dažādām valstīm, sadarbībā ar profesionālās izglītības apmācību ekspertiem rīkos četras starptautiskas sanāksmes un organizēs īstermiņa apmācības, lai sasniegtu projektā izvirzītos mērķus. Projekta noslēgumā visi partneri rīkos seminārus, lai sasniegtu 1000 reģistrētos lietotājus jaunizveidotā digitālā platformā SPOOC (Self-Paced Open Online Course) un popularizētu projekta ietvaros izstrādātas videospēles un mācību platformu PLE (Personal Learning Environment), kas ļaus turpināt mācības pēc apmācību pabeigšanas. Projekta ietvaros izveidotās 20 nopietnās mini-videospēles veicinās “zaļo” izpratni plašākā sabiedrībā. |