Viena no RTU stratēģijā noteiktām darbības jomām ir valorizācija, kas paredz universitātē radīto produktu komercializāciju un lietišķo pētījumu rezultātu popularizēšanu, patentēšanu, ieviešanu un pielietošanu jaunu uzņēmumu dibināšanai.
Valorizācijas procesu koordinē un atbalsta šādas RTU struktūrvienības:
Šajā sadaļā ir publicēti aktuālie notikumi zinātnē un pētniecībā, kā arī informācija par jaunākajiem RTU pētījumiem, izstrādātajām inovatīvajām tehnoloģijām un produktiem.
RTU piedāvā iepazīties ar universitātes intelektuālā īpašuma izsolēm.
Lai sekmētu praktiski pielietojamu inovāciju attīstību un sadarbību ar industriju, Rīgas Tehniskā universitāte ik gadu rīko konkursu «RTU Gada balva valorizācijā» un «RTU Studenta gada balva valorizācijā».
Rīgas Tehniskā universitāte un Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) ir izdevusi žurnālus «Innovation». Tā mērķis ir parādīt zinātnisko atklājumu komercializācijas veiksmes stāstus, kā arī izpētīt zinātnieku un uzņēmumu spēju sadarboties.
RTU nodrošina dažāda veida pakalpojumus, sākot no konsultācijām līdz jaunu produktu ieviešanai ražošanā, izmantojot universitātē pieejamos cilvēkresursus, kompetenci un materiālos resursus.
RTU ir efektīva tehnoloģiju pārneses un inovāciju attīstības vide, kas veicina jaunu tehnoloģisku uzņēmumu izveidi un produktu radīšanu.
RTU piedāvā studentiem iesaistīties dažādās aktivitātēs un projektos, lai attīstītu inovatīvo domāšanu, jaunrades prasmes un uzņēmējspēju.