Project title: | High power density inductive wireless power transfer systems based on novel multi-coil solutions for dynamic battery charging |
---|---|
Number of project implementation agreement: | lzp-2020/2-0252 |
Registration number: | 4431 |
Department: | Institute of Industrial Electronics and Electrical Engineering |
Administrating department: | Department of Industrial Electronics and Electrical Technologies |
Finance fund: | LZP fundamentālo un lietišķo pētījumu projekts |
Project RTU role: | The sole implementer of the project |
Status: | Ended |
Project start date: | 01.12.2020. |
Project end date: | 31.12.2021. |
Title of grant issuer: | LATVIJAS ZINĀTNES PADOME |
General manager: | Jānis Zaķis |
Administrative manager: | Jānis Zaķis |
Total finance: | |
Projekta kopējais finansējums ir 100 389.00 EUR | |
Summary: | |
Pētnieciskais projekts ir veltīts visaptverošai teorētiskai un eksperimentālai bezvadu elektroenerģijas pārvades sistēmu ar daudzspoļu risinājumiem izpētei, kas paredzēti bateriju uzlādei. Projekta galvenais mērķis ir palielināt šo sistēmu jaudas blīvumu un efektivitāti, izstrādājot un eksperimentāli pārbaudot jaunus energoelektronikas pārveidotājus. Jauni bezvadu enerģijas pārvades sistēmu energoelektronikas pārveidotāji, kas veidoti balstoties uz daudzspoļu risinājumiem, ļauj pielāgot savu darbību pie dažādām primārās un sekundārās spoles attālumiem. Jaunu pusvadītāju tehnoloģiju ieviešana kopā ar adaptīvu ātras reaģēšanas regulēšanu ļaus palielināt sistēmas lietderības koeficientu/jaudas blīvumu pie dažādiem saķēdējuma koeficientiem. Projektā tiks izveidots bezvadu enerģijas uzlādes sistēmas fizikālais modelis dinamiskai bateriju uzlādei un salīdzināts ar jau zināmiem risinājumiem. Projekta iespējamā ietekme (jaunās pārveidotāju topoloģijas, veiktspējas, jaudas blīvuma un efektivitātes optimizācijas metodes) veicinās un attīstīs bezvadu elektroenerģijas pārvades iespējas. |
|
Activities: | |
Projektā tiks izveidots bezvadu enerģijas uzlādes sistēmas fizikālais modelis dinamiskai bateriju uzlādei un salīdzināts ar jau zināmiem risinājumiem. | |
Project published on RTU website: | 04.12.2020. |