Project

.
.
Mārketinga personalizācijas stratēģijas izstrāde uzņēmuma digitālās transformācijas ietvaros
Project title: Mārketinga personalizācijas stratēģijas izstrāde uzņēmuma digitālās transformācijas ietvaros
Project short title: -
Number of project implementation agreement: ZM-2023/27
Registration number: 4828
Department: Institute for Economics and Business
Administrating department: Office of Vice-Rector for Research
Finance fund: RTU iekšējais finansējums
Project RTU role: The sole implementer of the project
Status: In implementation
Project start date: 02.01.2024.
Project end date: 31.12.2024.
Title of grant issuer: Rīgas Tehniskā universitāte
General manager: Jevgēnija Glazunova
Administrative manager: Sanita Vanaga
Total finance:
7 058.83
Summary:

Eiropas MVU zināmā mērā atpaliek no lielajiem spēlētājiem klientu mārketinga vēstījumu personalizēšanas ieviešanā datu kvalitātes, tehnoloģiju sadrumstalotības u.c. ierobežojošo faktoru dēļ.  Mārketinga personalizēšana ļauj uzņēmumiem pielāgot mārketinga aktivitātes individuāli katram klientam, tādā veidā stiprinot konkurences priekšrocības un palielinot klientu lojalitāti. Tiks izstrādāta stratēģija un darbības plāns, kas iekļauj sevī gan īstermiņa, gan ilgtermiņa posmus jauno mārketinga personalizēšanas procesu ieviešanai. 

Activities:
Veikts pētījums, sagatavots publicēšanai zinātniskais raksts
Project published on RTU website: 02.01.2024.

University