Project title: | Finding Endometriosis using Machine Learning (FEMaLe) |
---|---|
Project short title: | FEMaLe |
Number of project implementation agreement: | 101017562 |
Registration number: | 4404 |
Department: | Department of Computer Control and Computer Networks |
Administrating department: | Unit for Research Projects |
Finance fund: | Horizon2020 |
Project RTU role: | project partner |
Status: | In implementation |
Project start date: | 01.01.2021. |
Project end date: | 31.12.2024. |
Title of grant issuer: | Eiropas Komisija |
General manager: | Dmitrijs Bļizņuks |
Administrative manager: | Ilze Pusbarniece |
Total finance: | |
Projekta kopējais finansējums ir 5 944 134.50 EUR | |
Summary: | |
FEMaLE projekta galvenais mērķis ir personalizēt agrīno endometriozes riska prognozēšanu ar mērķi nodrošināt individualizētu iejaukšanos un veidot zināšanas prognostiskai profilaksei, identificējot endometriozes apakštipus. |
|
Activities: | |
WP5 Tiks izstrādāta praktisku un pašuzlabojoša sistēma veselības uzraudzībai dažādās cilvēku grupās ar endometriozi. Novērojot cilvēkus, kas tiks klīniski fenotipizēti, bioloģiski analizēti un algoritmiski novērtēti, tiks radīts globāla riska profils un definētas pamata klīniskās izpausmes un pazīmes cilvēkiem ar endometriozi. Gala sistēma ietvers vairākus pamatmodeļus dažādām datu modalitātēm. WP6 Tiks izstrādāts datorredzes rīku, kas ļauj automātiski un objektīvi apstiprināt endometriozes stadiju un to tipu, laparoskopiskās operācijas laikā. Tiks izveiota īpaša sistēma, kas ļaus veikt apmācību uz ierobežotas apmācības kopas, salīdzinājumā ar ikdienas attēliem, ko visbiežāk izmanto konvolucionālo neirontīklu tīklu apmācīšanai. WP7 Tiks izveidots datorredzes rīku, kas ļaus automātiski noteikt griešanas plakni ap endometriotisko veidojumu, lai palīdzētu ķirurgiem veikt operāciju. Tas būtu ļoti svarīgi ķirurgiem, it īpaši jaunajiem, jo griešanas plaknes definēšanai ir nepieciešama ilglaicīga ķirurģiskā pieredze. |
|
Partners: | |
|
|
Project published on RTU website: | 04.01.2021. |