Project title: | Spaced Learning Efficiency Research in E-learning |
---|---|
Project short title: | - |
Number of project implementation agreement: | 1.1.1.2/VIAA/1/16/156 |
Registration number: | 3744 |
Department: | Distance Education Centre |
Administrating department: | Doctoral Studies Unit |
Finance fund: | ERAF, 1.1.1.2. “Pēcdoktorantūras pētniecības atbalsts” |
Project RTU role: | The sole implementer of the project |
Status: | Ended |
Project start date: | 01.01.2019. |
Project end date: | 31.12.2021. |
Title of grant issuer: | Valsts izglītības attīstības aģentūra |
General manager: | Ilmārs Slaidiņš |
Administrative manager: | Arita Stinka |
Total finance: | |
133,805.88 EUR t. sk. ERAF finansējums 113,734.99 EUR (85%), valsts budžeta finansējums 13,380.58 EUR (10%) un Rīgas Tehniskās universitātes finansējums 6,690.31 EUR (5%). | |
Summary: | |
Pēcdoktorants/projekta īstenotājs: Jānis Kapenieks |
|
Activities: | |
Pētījuma ietvaros tiks veikti sekojoši uzdevumi: (1) Detalizēta State of the arts izpēte Spaced learning lietojumu pētījumiem e-studiju vidē saistībā ar to atbilstību mūsdienīgas izglītības vajadzībām; (2) “Spaced Learning” mācību metodei atbilstošas e-studiju vides izveide, (3) Metodikas izstrāde metodes izmantošanai instrukcionālu zināšanu apguvei inženierzinātņu apguvē augstskolas un profesionālās izglītības mācību kursos, (4) metodikas izstrāde radošās darbības prasmju un motivācijas attīstīšanai Space Learning metodes ietvaros, (5) radīta inovatīva augsta līmeņa informācijas sistēma Living Lab ietvaros, lai identificētu pasākumus, kas izriet no lietotāja uzvedības "Spaced e-Learning" situācijās, (6) salīdzināti mācību rezultāti konvencionālo e-studiju metožu un “Spaced Learning” metodes izmantošanas gadījumos, (7) izvērtēti apguves rezultāti atbilstoši nākotnē nepieciešamo kompetenču ietvaram un (8) veikts izglītības darbības pētījums ar mērķi atrast efektīvākos metodiskos risinājumi, pilnveidojot e-studiju vidi un mācību metodiku, balstoties uz lietotāja uzvedības pētījumiem. |
|
Project published on RTU website: | 01.01.2019. |