Project

.
.
Spaced Learning Efficiency Research in E-learning
Project title: Spaced Learning Efficiency Research in E-learning
Project short title: -
Number of project implementation agreement: 1.1.1.2/VIAA/1/16/156
Registration number: 3744
Department: Distance Education Centre
Administrating department: Doctoral Studies Unit
Finance fund: ERAF, 1.1.1.2. “Pēcdoktorantūras pētniecības atbalsts”
Project RTU role: The sole implementer of the project
Status: Ended
Project start date: 01.01.2019.
Project end date: 31.12.2021.
Title of grant issuer: Valsts izglītības attīstības aģentūra
General manager: Ilmārs Slaidiņš
Administrative manager: Arita Stinka
Total finance:
133,805.88 EUR t. sk. ERAF finansējums 113,734.99 EUR (85%), valsts budžeta finansējums 13,380.58 EUR (10%) un Rīgas Tehniskās universitātes finansējums 6,690.31 EUR (5%).
Summary:

Pēcdoktorants/projekta īstenotājs: Jānis Kapenieks

Projekta zinātniskais mērķis inovatīvas augsta līmeņa informācijas sistēmas izstrāde lietotāja uzvedības pētījumiem "Spaced Learning" (mācīšanās ar intervāliem) ar lielo datu pieeju un atbilstošas e-studiju metodikas radīšana būtiskai efektivitātes paaugstināšanai inženierzinātņu orientētu STEM zināšanu apguvē augstskolas un profesionālās izglītības mācību kursos. Inovatīvā metodika uzlabos instrukcionālo zināšanu apguvi un radošas darbības iemaņu veicināšanu.

Pētījuma uzdevumi ir izstrādāt inovatīvu mācību metodiku, apvienojot e-studiju metodes un klātienes nodarbības atbilstoši “ Spaced Learning” principiem, kuri izstrādāti FuturICT ietvaros Oksfordas universitātē un aprobēti vairākās izglītības iestādēs.

Activities:
Pētījuma ietvaros tiks veikti sekojoši uzdevumi:
(1) Detalizēta State of the arts izpēte Spaced learning lietojumu pētījumiem e-studiju vidē saistībā ar to atbilstību mūsdienīgas izglītības vajadzībām; (2) “Spaced Learning” mācību metodei atbilstošas e-studiju vides izveide, (3) Metodikas izstrāde metodes izmantošanai instrukcionālu zināšanu apguvei inženierzinātņu apguvē augstskolas un profesionālās izglītības mācību kursos, (4) metodikas izstrāde radošās darbības prasmju un motivācijas attīstīšanai Space Learning metodes ietvaros, (5) radīta inovatīva augsta līmeņa informācijas sistēma Living Lab ietvaros, lai identificētu pasākumus, kas izriet no lietotāja uzvedības "Spaced e-Learning" situācijās, (6) salīdzināti mācību rezultāti konvencionālo e-studiju metožu un “Spaced Learning” metodes izmantošanas gadījumos, (7) izvērtēti apguves rezultāti atbilstoši nākotnē nepieciešamo kompetenču ietvaram un (8) veikts izglītības darbības pētījums ar mērķi atrast efektīvākos metodiskos risinājumi, pilnveidojot e-studiju vidi un mācību metodiku, balstoties uz lietotāja uzvedības pētījumiem.
Project published on RTU website: 01.01.2019.

University