RTU saņem Latvijas Eksportpadomes apbalvojumu

23. februāris, 2017
.
.
.

Rīgas Tehniskā universitāte (RTU) par inovatīvu produktu izveidi un Latvijas vārda nešanu pasaulē saņēmusi Latvijas Eksportpadomes apbalvojumu «Latvijas eksportprece 2016». RTU novērtēta arī ar kvalitātes zīmi «Quality Product of Latvia», tā veicinot atpazīstamību un apliecinot kvalitāti ārvalstīs.

RTU atzinību izpelnījās ar to, ka universitātē sadarbībā ar uzņēmējiem top gan jauni produkti, kas tiek ieviesti tirgū, gan arī paši RTU zinātnieki veido savus uzņēmumus, kuri komercializē zinātnieku radītās inovācijas. RTU pērn pirmoreiz iekļuva prestižajā starptautiskajā reitingā «The Times Higher Education», kurā augstu novērtēta RTU sadarbība ar industriju un uzņēmējiem.

RTU Kvalitātes vadības un dokumentu pārvaldības departamenta direktors Juris Iljins saka: «Ir ļoti svarīgi apzināties, ka eksportēt ir iespējams ne tikai produktu, bet arī izglītību. ASV un Lielbritānijā šī ir viena no ienesīgākajām nozarēm, un Latvijā būtu jācenšas aktīvāk atbalstīt šo virzienu, kas sekmē ekonomikas izaugsmi.»

J. Iljins uzsver, ka RTU ir bijusi ļoti sekmīga ne tikai ārzemju studentu piesaistē, bet arī attīstot sadarbību ar industriju un slēdzot līgumdarbus, kā arī līgumus par izpēti, tai skaitā ar ārvalstu kompānijām. «Domāju, ka tieši tādēļ RTU arī ir saņēmusi apbalvojumu «Latvijas eksportprece 2016», jo šajos virzienos esam ļoti aktīvi. To pierāda RTU saņemtā Latvijas Darba devēju konfederācijas balva kā labākajam darba devējam Latvijā 2016. gadā un tas, ka «Times Higher Education» universitāšu reitingā pēc rezultātiem sadarbībā ar industriju esam starp 500 pasaules labākajām universitātēm,» teic J. Iljins.

Latvijas Eksportpadomes organizētais konkurss «Latvijas eksportprece 2016» notika jau trešo reizi. Tā mērķis ir novērtēt un atgādināt par Latvijā strādājošiem uzņēmumiem, kas ražo un eksportē augstas kvalitātes preces un pakalpojumus, tādējādi nesot Latvijas vārdu pasaulē. Šogad Latvijas Eksportpadomes apbalvojumu saņēma 15 laureāti.

Kopīgot rakstu

Informācija par rakstu

Raksta autors

RTU Komunikācijas un mārketinga departaments

Publikācijas datums

23. februāris, 2017 plkst. 12:09

Līdzīgi raksti

Universitāte

Jaunumi