«Demola Latvia» rudens sezonas finālā jaunieši piedāvā risinājumus biznesam

15. decembris, 2017
.
.
.

Noslēdzoties starptautiskās inovācijas platformas «Demola Latvia» rudens sezonai, jaunieši piedāvā savu redzējumu septiņpadsmit uzņēmumu definētām problēmsituācijām.

«Demola Latvia» ir sadarbības platforma studentiem, uzņēmumiem un universitātēm, ko uztur Rīgas Tehniskā universitāte (RTU), Latvijas Universitāte (LU) un Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA).

Atsaucoties uzņēmuma «AM Furnitūra» aicinājumam radīt jaunus produktus mēbeļu industrijai, «Demola Latvia» rudens sezonas laikā Latvijas augstskolu studenti radījuši prototipu jauna veida bīdāmām skapja durvīm. Uzņēmums atzīst, ka izjūt jaunu produktu izstrādātāju trūkumu. Komandas paveiktais novērtēts ar biedrības «Latvijas Biznesa eņģeļu tīkls» specbalvu – uzaicinājumu uz investoru tikšanos un komercializācijas konsultācijas. Risinājums izpelnījās arī RTU un LU simpātijas.

Savukārt LIAA simpātiju balva piešķirta risinājumam, kas ļauj ērtā un efektīvā veidā nodrošināt klientu atgriezenisko saiti un vērtējumu apdrošināšanas sabiedrības «Ergo» sniegtajiem pakalpojumiem. Esošie risinājumi ir laikietilpīgi, tāpēc klienti tos nereti neizmanto, nenodrošinot apdrošināšanas sabiedrības pilnīgu pārskatu par klientu apmierinātību. Simpātiju balvu saņēmušai risinājums izvēlēts, uzklausot «Demola Latvia» dalībnieku vērtējumu par konkurentiem.

Pozitīvi novērtēts arī risinājums – interaktīvs informācijas stends, ar kura palīdzību iespējams iegūt personalizētu karti, lai ērtāk orientētos starptautiskajā lidostā «Rīga». Tā izstrādātāji varēs apmeklēt inovāciju un tehnoloģiju konferenci «TechChill».

«Demola Latvia» 2017. gada rudens sezonā tika izveidotas 17 starpdisciplināras komandas ar 84 dalībniekiem, 15 uzņēmumi iesniedza 17 problēmsituācijas risināšanai. «Demola Latvia» nodrošina darba plānu, metodiku, mentoru atbalstu un seminārus, lai starpdisciplināra studentu grupa nonāktu līdz rezultātam. Ja studentu idejas un gala rezultāts ir apmierinošs, jaunieši no partnera saņem iepriekš līgumā noteiktu atlīdzību, savukārt partneris – jaunus, radošus risinājumus bez finansiāla riska. Sarunas ar uzņēmumiem par risinājumu pārdošanu turpināsies līdz nākamā gada janvāra vidum. Ja darījums nenotiks, risinājuma izstrādātājiem būs tiesības to komercializēt sev vēlamā veidā, informē projekta vadītāja Liene Rubina.

Vienlaikus sākusies pieteikšanās dalībai 2018. gada pavasara sezonai. Pieteikties iespējams līdz nākamā gada 5. janvārim vietnē.

Kopīgot rakstu

Informācija par rakstu

Publikācijas datums

15. decembris, 2017 plkst. 15:27

Līdzīgi raksti

Universitāte

Jaunumi