Iepirkums

.
.
Iepirkuma identifikācijas numurs:
RTU-2017/109
Eiropas Savienības fondu finansējumsElektroniskais iepirkums
Līguma priekšmets: Datorzinātnes un informācijas tehnoloģijas fakultātes mācību korpusa Zunda krastmalā 10 un publiskās auditorijas Zunda krastmalā 8, Rīgā, jaunbūvju būvprojektu izstrādes uzraudzība un būvuzraudzība RTU Inženierzinātņu un viedo tehnoloģiju centra izveides ietvaros
Iepirkuma rīkošanas veids: Atklāts konkurss
Iepirkuma līgumcenas robežvērtība: Preces un pakalpojumi: 144 000 EUR bez PVN un vairāk
Iepirkuma priekšmeta veids: Pakalpojumi
Statuss: Noslēdzies
Publicēts RTU mājaslapā: 07.02.2018.
Paziņojuma publikācijas datums Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā: 07.02.2018.
Pieteikumu / piedāvājumu iesniegšanas termiņš: 08.03.2018. plkst. 10:00
Rezultāts:
Daļas nosaukums: DITF un pāreja
Rezultāti: Līgums/vispārīgā vienošanās
Piegādātāja nosaukums: Personu apvienība SIA "Fabrum" un SIA "Pilsētas eko serviss"
Līgumcena bez PVN: 107 504,43
Lēmuma pieņemšanas datums: 26.04.2018.
Līguma noslēgšanas datums: 20.08.2018.
Līguma darbības beigu datums: 24 mēneši
-
Daļas nosaukums: Auditorija
Rezultāti: Līgums/vispārīgā vienošanās
Piegādātāja nosaukums: Personu apvienība SIA "Fabrum" un SIA "Pilsētas eko serviss"
Līgumcena bez PVN: 20 531,17
Lēmuma pieņemšanas datums: 26.04.2018.
Līguma noslēgšanas datums: 03.08.2018.
Līguma darbības beigu datums: 24 mēneši
-
Kontaktpersona: vecākais iepirkumu speciālists Jevgēnijs Gramsts 67089019
Papildu informācija: Uzmanību!
Iepirkuma komisija 06.03.2018. sniedz atbildes Nr.3 uz potenciālā piegādātāja uzdoto jautājumu (skat. pielikumā protokolu Nr.4).

Uzmanību!
Iepirkuma komisija 06.03.2018. sniedz atbildes Nr.2 uz potenciālā piegādātāja uzdoto jautājumu un precizē konkursa nolikuma pielikumu Nr.6 atbilstoši konkursa nolikuma 4.7.1.punktā noteiktajam (skat. pielikumā protokolu Nr.3).

Uzmanību!
Iepirkuma komisija 01.03.2018. sniedz atbildes Nr.1 uz potenciālo piegādātāju uzdotajiem jautājumiem (skat. pielikumā protokolu Nr.2).
Pievienotie dokumenti:

RTU-2017/109 pielikums Nr.5 07.02.2018.

RTU-2017/109 pielikums Nr.6 07.02.2018.

RTU-2017/109 pielikums Nr.7 07.02.2018.

RTU-2017/109 pielikums Nr.8 07.02.2018.

RTU-2017/109 Nolikums 07.02.2018.

RTU-2017/109 pielikums Nr.9 07.02.2018.

RTU-2017/109 pielikums Nr.1 07.02.2018.

RTU-2017/109 pielikums Nr.2 07.02.2018.

RTU-2017/109 pielikums Nr.3 07.02.2018.

RTU-2017/109 pielikums Nr.4 07.02.2018.

RTU-2017/109 Protokols Nr.2 (atbildes Nr.1) 01.03.2018.

RTU-2017/109 Protokols Nr.3 (atbildes Nr.2) 06.03.2018.

RTU-2017/109 pielikums Nr.6 ar 06.03.2018. precizējumiem 06.03.2018.

RTU-2017/109 Protokols Nr.4 06.03.2018.

RTU-2017/109 Ziņojums 30.04.2018.

RTU-2017/109 Līgums DITF 22.08.2018.


Lejupielādēt visus pielikumus zip formātā

Iepirkumu un pasūtījumu centra kontaktinformācija

Juridiskā atbalsta un dokumentu pārvaldības departamenta
Iepirkumu un pasūtījumu centrs

Paula Valdena iela 5–5.01, Rīga
+371 67089393

Universitāte