Iepirkums

.
.
Iepirkuma identifikācijas numurs:
RTU-2018/46
Eiropas Savienības fondu finansējumsElektroniskais iepirkums
Iepirkuma nosaukums: Datorzinātnes un informācijas tehnoloģijas fakultātes mācību korpusa Zunda krastmalā 10 un publiskās auditorijas Zunda krastmalā 8, Rīgā, jaunbūvju būvprojektu izstrāde, autoruzraudzība un būvdarbi RTU Inženierzinātņu un viedo tehnoloģiju centra izveides ietvaros
Iepirkuma rīkošanas veids: Atklāts konkurss
Iepirkuma līgumcenas robežvērtība: Būvdarbi: 5 548 000 EUR bez PVN un vairāk
Iepirkuma priekšmeta veids: Būvdarbi
Statuss: Noslēdzies
Publicēts RTU mājaslapā: 20.04.2018.
Publicēts IUB mājaslapā (ja paredzēts): 20.04.2018.
Iesniegšanas termiņš: 18.06.2018. plkst. 09:00
Iepirkuma rezultāti:
Daļas numurs: 1
Daļas nosaukums: DITF
Rezultāts: Līgums/vispārīgā vienošanās
Piegādātāja nosaukums: SIA "SKONTO BŪVE"
Piegādātāja reģistrācijas numurs: 40003248848
Līgumcena bez PVN: 8 649 318,00
Lēmuma pieņemšanas datums: 20.07.2018.
Līguma noslēgšanas datums: 08.08.2018.
Līguma izpildes termiņš: 24
-
Daļas numurs: 2
Daļas nosaukums: Auditorija
Rezultāts: Līgums/vispārīgā vienošanās
Piegādātāja nosaukums: SIA "SKONTO BŪVE"
Piegādātāja reģistrācijas numurs: 40003248848
Līgumcena bez PVN: 4 026 882,00
Lēmuma pieņemšanas datums: 20.07.2018.
Līguma noslēgšanas datums: 08.08.2018.
Līguma izpildes termiņš: 24
-
Iepirkuma kontaktpersona: vecākais iepirkumu speciālists Jevgēnijs Gramsts 67089019
Papildu informācija: Uzmanību!
Iepirkuma komisija 12.06.2018. sēdē (protokols Nr.14) nolēma organizēt pretendentu iesniegto piedāvājumu atvēršanas sanāksmi 18.06.2018. plkst. 09:00.

Uzmanību!
Iepirkuma komisija 11.06.2018. nolēma atcelt piedāvājumu atvēršanas sanāksmi, kura bija paredzēta 11.06.2018. plkst. 10:00 un pārcelt piedāvājumu atvēršanu pēc IUB iesniegumu izskatīšanas komisijas lēmuma saņemšanas (skat. protokolu Nr.13).

Uzmanību!
Iepirkuma komisija ar 07.06.2018. protokolu Nr.12 (skat. pielikumā) sniedz atbildes Nr.9 uz piegādātāju uzdotajiem jautājumiem.

Uzmanību!
Iepirkuma komisija ar 01.06.2018. protokolu Nr.11 (skat. pielikumā) sniedz atbildes Nr.8 uz piegādātāju uzdotajiem jautājumiem un precizēja konkursa nolikuma pielikumu Nr.6.4.1.

Uzmanību!
Iepirkuma komisija ar 28.05.2018. sēdēs protokolu nr.10 (skat. pielikumā) sniedz atbildes Nr.7 uz piegādātāja uzdotajiem jautājumiem.

Uzmanību!
Iepirkuma komisija ar 24.05.2018. sēdes protokolu Nr.9 (skat. pieelikumā) sniedz atbildes Nr.6 uz piegādātāju uzdotajiem jautājumiem un precizē konkursa nolikuma pielikuma Nr.8 5.8.punktu.

Uzmanību!
Iepirkuma komisija ar 23.05.2018. sēdes protokolu Nr.8 (skat. pieelikumā) sniedz atbildes Nr.5 uz piegādātāju uzdotajiem jautājumiem.

Uzmanību!
Iepirkuma komisija ar 23.05.2018. sēdes protokolu Nr.7 (skat. pieelikumā) sniedz atbildes Nr.4 uz piegādātāju uzdotajiem jautājumiem.

Uzmanību!
Iepirkuma komisija ar 18.05.2018. sēdes protokolu Nr.6 precizē sniegtās atbildes (sēdes protokols Nr.5) un precizē konkursa nolikuma pielikuma Nr.8 2.5.3.punkta redakciju (skat. pielikumā aktuālo versiju).

Uzmanību!
Iepirkuma komisija 18.05.2018. sēdē (protokols Nr.5) nolēma sniegt atbildes Nr.3 uz piegādātāju uzdotajiem jautājumiem un precizēt nolikuma pielikuma Nr.8 2.5.3.punktu un 10.daļu (skat. pielikumā aktuālo versiju).

Uzmanību!
Iepirkuma komisija 18.05.2018. sēdē (protokols Nr.4) nolēma pagarināt piedāvājumu iesniegšanas termiņu līdz 11.06.2018. plkst. 10:00 (skat. nolikuma aktuālo versiju).

Uzmanību!
Iepirkuma komisija 11.05.2018. sniedz atbildes Nr.2 uz potenciālā piegādātāja uzdotajiem jautājumiem (skat. protokolu Nr.3).

Uzmanību!
Pasūtītājs paredz rīkot ieinteresēto piegādātāju sanāksmi, kura notiks 2018.gada 9.maijā, plkst. 13:00, Rīgā, Āzenes 12 k-1.

Uzmanību!
Iepirkuma komisija 26.04.2018. sniedz atbildes Nr.1 uz potenciālā piegādātāja uzdotajiem jautājumiem (skat. protokolu Nr.2).
Pievienotie dokumenti:

RTU-2018/46 Pielikums Nr.6.4 un Nr.6.4.1 20.04.2018.

RTU-2018/46 Pielikums Nr.6.5 un Nr.6.5.1 20.04.2018.

RTU-2018/46 Pielikums Nr.7 20.04.2018.

RTU-2018/46 Pielikums Nr.8 20.04.2018.

RTU-2018/46 Pielikums Nr.9 20.04.2018.

RTU-2018/46 Pielikums Nr.10 20.04.2018.

RTU-2018/46 Pielikums Nr.11 20.04.2018.

RTU-2018/46 Nolikums 20.04.2018.

RTU-2018/46 Pielikums Nr.2 20.04.2018.

RTU-2018/46 Pielikums Nr.3 20.04.2018.

RTU-2018/46 Pielikums Nr.4 20.04.2018.

RTU-2018/46 Pielikums Nr.5 20.04.2018.

RTU-2018/46 Pielikums Nr.6.1 20.04.2018.

RTU-2018/46 Pielikums Nr.6.2 20.04.2018.

RTU-2018/46 Pielikums Nr.6.3 20.04.2018.

RTU-2018/46 Protokols Nr.2, atbilde Nr.1 26.04.2018.

RTU-2018/46 Protokols Nr.3 11.05.2018.

RTU-2018/46 Nolikums ar 18.05.2018. grozījumiem 18.05.2018.

RTU-2018/46 Protokols Nr.5 18.05.2018.

RTU-2018/46 Pielikums Nr.8 ar 18.05.2018. precizējummiem 18.05.2018.

RTU-2018/46 Protokols Nr.6 18.05.2018.

RTU-2018/46 Pielikums Nr.8 ar precizējumiem (protokols Nr.6) 18.05.2018.

RTU-2018/46 Protokols Nr.7 23.05.2018.

RTU-2018/46 Protokols Nr.8 23.05.2018.

RTU-2018/46 Protokols Nr.9 24.05.2018.

RTU-2018/46 Pielikums Nr.8 ar 25.05.2018. precizējumiem 24.05.2018.

RTU-2018/46 Protokols Nr.10 28.05.2018.

RTU-2018/46 Protokols Nr.11 01.06.2018.

RTU-2018/46 Pielikums Nr.6.4 un Nr.6.4.1 ar 01.06.2018. precizējumiem 01.06.2018.

RTU-2018/46 Protokols Nr.12 07.06.2018.

RTU-2018/46 Protokols Nr.13 11.06.2018.

RTU-2018/46 Protokols Nr.14 12.06.2018.

RTU-2018/46 Ziņojums 27.07.2018.

RTU-2018/46 Līgums DITF 14.08.2018.

RTU-2018/46 Līgums Auditorija 14.08.2018.


Lejupielādēt visus pielikumus zip formātā

Iepirkumu un pasūtījumu centra kontaktinformācija

Juridiskā atbalsta un dokumentu pārvaldības departamenta
Iepirkumu un pasūtījumu centrs

Paula Valdena iela 5–5.01, Rīga
+371 67089393

Universitāte