Iepirkums

.
.
Iepirkuma identifikācijas numurs:
RTU-2017/110
Eiropas Savienības fondu finansējumsElektroniskais iepirkums
Iepirkuma nosaukums: Datorzinātnes un informācijas tehnoloģijas fakultātes mācību korpusa Zunda krastmalā 10 un publiskās auditorijas Zunda krastmalā 8, Rīgā, jaunbūvju būvprojektu izstrāde, autoruzraudzība un būvdarbi RTU Inženierzinātņu un viedo tehnoloģiju centra izveides ietvaros
Iepirkuma rīkošanas veids: Atklāts konkurss
Iepirkuma līgumcenas robežvērtība: Būvdarbi: 5 225 000 EUR bez PVN un vairāk
Iepirkuma priekšmeta veids: Būvdarbi
Statuss: Noslēdzies
Publicēts RTU mājaslapā: 20.12.2017.
Publicēts IUB mājaslapā (ja paredzēts): 21.12.2017.
Iesniegšanas termiņš: 15.02.2018. plkst. 10:00
Iepirkuma kontaktpersona: vecākais iepirkumu speciālists Jevgēnijs Gramsts 67089019
Papildu informācija: Uzmanību!
Iepirkuma komisija 22.01.2018. nolēma pārtraukt iepirkumu (pamatojums - sēdes protokols Nr.6).

Uzmanību!
Iepirkuma komisija 22.01.2018. sniedz atbildes Nr.2 uz potenciālo piegādātāju uzdotajiem jautājumiem (skat. pielikumā).

Uzmanību!
Iepirkuma komisija 19.01.2018. sniedz atbildes Nr.1 uz potenciālo piegādātāju uzdotajiem jautājumiem (skat. pielikumā).

Uzmanību!
Pasūtītājs rīko ieinteresēto piegādātāju sanāksmi 2018.gada 17.janvārī, plkst. 13:00. Sanāksmes norises vieta Rīgā, Āzenes ielā 12, korpuss 1. Informatīvais materiāls sanāksmei ir atrodams vietne: https://files.rtu.lv/public/EEF_jaunbuves_Tehniskais_projekts_pdf.zip

Uzmanību!
Iepirkuma komisija 04.01.2018. veica grozījumus konkursa nolikuma 1.13.1., 1.15.1. un 1.15.3. punktos, kā arī papildināja konkursa nolikumu ar 1.14.5.punktu (skat. aktuālo versiju pielikumā). Piedāvājumu iesniegšanas termiņš ir pagarināts līdz 15.02.2018., plkst. 10:00.

Pretendentiem piedāvājumus ir jāsagatavo un jāiesniedz Elektroniskajā iepirkumu sistēmā, izmantojot saskaņā e-konkursu apakšsistēmā šā iepirkuma sadaļā publicētās formas. Publikācijas tīmekļa vietne: www.eis.gov.lv/EKEIS/Supplier/Procurement/9689
Pievienotie dokumenti:

RTU-2017/110 pielikums Nr. 8 20.12.2017.

RTU-2017/110 pielikums Nr. 9 20.12.2017.

RTU-2017/110 pielikums Nr. 10 20.12.2017.

RTU-2017/110 pielikums Nr. 11 20.12.2017.

RTU-2017/110 pielikums Nr. 2 20.12.2017.

RTU-2017/110 pielikums Nr. 3 20.12.2017.

RTU-2017/110 pielikums Nr. 4 20.12.2017.

RTU-2017/110 pielikums Nr. 5 20.12.2017.

RTU-2017/110 pielikums Nr. 6.1 20.12.2017.

RTU-2017/110 pielikums Nr. 6.2 20.12.2017.

RTU-2017/110 pielikums Nr. 6.3 20.12.2017.

RTU-2017/110 pielikums Nr. 6.4 un Nr.6.4.1 20.12.2017.

RTU-2017/110 pielikums Nr. 6.5 un Nr.6.5.1 20.12.2017.

RTU-2017/110 pielikums Nr. 7 20.12.2017.

RTU-2017/110 Nolikums 20.12.2017.

RTU-2017/110 nolikuma pielikums Nr.1 20.12.2017.

RTU-2017/110 protokols Nr. 2 (grozījumi Nr.1) 04.01.2018.

RTU-2017/110 Nolikums ar 04.01.2018. grozījumiem 04.01.2018.

Papildu informācija Pasūtītāja rīkotajai ieinteresēto piegādātāju sanāksmei 17.01.2018.

Atbilde Nr.1 uz ieinteresēto piegādātāju uzdotajiem jautājumiem 19.01.2018.

Atbilde Nr.2 uz ieinteresēto personu uzdotajiem jautājumiem 23.01.2018.

RTU-2017/110 protokols Nr.6 23.01.2018.

RTU-2017/110 ziņojums 23.01.2018.


Lejupielādēt visus pielikumus zip formātā

Iepirkumu un pasūtījumu centra kontaktinformācija

Juridiskā atbalsta un dokumentu pārvaldības departamenta
Iepirkumu un pasūtījumu centrs

Paula Valdena iela 5–5.01, Rīga
+371 67089393

Universitāte