RTU Studentu serviss
Parādīt izvēlni
RTU Studentu serviss

Biežāk uzdotie jautājumi

Šajā sadaļā iespējams rast atbildes uz dažādiem jautājumiem, ar kuriem esam visbiežāk saskārušies mēs, pasākuma organizēšanas laikā, kā arī jautājumi, ar kuriem nākas saskarties platformas uzturētājiem. Ja atbildi uz sev interesējošo jautājumu šeit nevar redzēt, tad sazinieties ar mums e-pastā , vai zvanot +371 67089025.

 

1. Kā reģistrēties platformā?

Tev nepieciešams reģistrēties pasakumi.rtu.lv un jāizveido savs profils. Jo pilnvērtīgāk aizpildīts profils, jo biežāk rādīsies uzņēmumiem meklētājā. Reģistrācijas pamācība aplūkojama augstāk. 

2. Nevaru atvērt saiti pasakumi.rtu.lv!

Biežākā problēma – netiek izmantots pārlūks, ko platforma atbalsta. Platformā iespējams ielogoties, ja izmanto pārlūkus Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge (jaunākā versija).

3. Vai apmeklētāju skaitam ir limits?

Studentu skaitam, kas apmeklēs pasākumu NAV limits! Studentiem reģistrācija un dalība pasākumā ir bezmaksas. 

4. Kā notiks komunikācija starp uzņēmumu un studentu?

Platforma piedāvā, galvenokārt, trīs saziņas iespējas - sarakste, audio un video zvans. Studentam ar uzņēmumu ir iespējams uzsākt tikai saraksti, taču uzņēmuma pārstāvim ir iespēja aizsākto saraksti pārcelt uz audio vai video zvanu. 

Studentiem ir iespēja pieteikties pie uzņēmumu darbiniekiem uz individuālām tiešsaistes intervijām, ja uzņēmums tādas 4.martā piedāvā. (Katram darbiniekam, kas ir piesaistīts uzņēmuma stendam ir iespēja izveidot un piedāvāt vairākus interviju laikus uz kuriem jau pirms pasākuma studentiem iespējams pieteikties).

5. Kas ir intervijas ar uzņēmumiem?

Platforma studentiem jau ir pieejama un skatāma tagad. Studentiem iespēja jau pirms pasākuma rezervēt intervijas laiku ar konkrētu uzņēmuma pārstāvi. Svarīgi, ka viens students var pieteikties vienai intervijai ar vienu uzņēmuma pārstāvi stenda ietvaros. Jābūt gan uzaicinājumam, gan apstiprinājumam, lai kāds laiks tiktu rezervēts. Ko līdz kāds brīvais laiks tiek apstiprināts no uzņēmuma pārstāvja puses, tas pazūd no brīvajiem laikiem, līdz ar to, interviju laiki nevar pārklāties. Studentam redzami ir tikai pieejamie laiki.

6. Kas notiks ar informāciju pēc pasākuma?

Studentu, tāpat kā uzņēmumu, publicētā informācija paliks šī konkrētā pasākuma domēnā – pasakumi.rtu.lv. Domēns, pēc pasākuma, darbosies vēl gadu, bet ne ilgāk. Karjeras dienā aizsāktās sarunas tur būs saglabājušās un tās vārēs turpināt, taču jaunas sarunas uzsākt nebūs iespējams. 

7. Vai būs pieejami webināru ieraksti?

Jā, uzriez pēc webināra būs pieejams ieraksts gan Youtube, gan pašā platfromā. Webinārus būs iespējams skatīties arī tiešraidē Youtube. Būs iespējams redzēt, cik daudzi cilvēki ir pieslēgušies un skatās tiešraidi.

8. Vai students var filtrēt uzņēmumus?

Students uzņēmumus var filtrēt pēc uzņēmumu publicētajām vakancēm, aktīvajiem čatiem, alfabētiski. Citādi studentam visi uzņēmumi rādās kopējā sarakstā.
Vakanču sadaļā ir iespējams filtrēt pēc dažādiem kritērijiem - nozare, izglītība, atrašanās vieta u.c.

 

Ja šeit neatradi atbildes uz jautājumiem saistībā ar dalību Virtuālajā Karjeras dienā 2022, tad sazinaties ar mums rakstot uz , vai zvanot +371 67089025.