RTU Studentu parlaments
Parādīt izvēlni
RTU Studentu parlaments

Mārketinga semināra vieslekcija par digitālo mārketingu un video satura veidošanu

12. aprīlis
.
.

Mūsdienās gandrīz viss notiek digitāli, un viss kas vēl nav digitalizēts, drīz tāds būs. Pasaulē, kur viss lēnām pāriet šajā digitālajā laikmetā, paliek daudz grūtāk un grūtāk izcelties. Kāpēc skatīties tieši uz tevi, apmeklēt tavu pasākumu, pievienoties tavai organizācijai? Tam nepieciešams labs mārketings. 

Tāpēc aicinām visus pieslēgties mūsu Mārketinga semināram, kur pastāstīsim par šo digitālo mārketingu.

Kā veidot veiksmīgus video materiālus un kā tas ir- strādāt uzņēmumā, kura tiešais mērķis ir veidot labas reklāmas un vēl citi jautājumi tiks atbildēti jau 15.aprīlī 19:00

1.Tēma: Kāds ir veiksmīgs digitālais mārketings? Kā nonākt līdz kvalitatīvai video satura izveidei? - Bruno Rejs Corns

SIA TVNET GRUPA Foto/Video nodaļas vadītājs, TV un interneta video veidotāju komandas 371 Production producents un līdzdibinātājs, 371 Clique līdzdibinātājs, kā arī režisors, scenārists, digitālā mārketinga un sociālo mediju mārketinga speciālists Bruno Rejs Corns

Bruno Rejs Corns ir ar septiņu gadu pieredzi pārdošanā un mārketingā, no kuriem 4 gadi vadošos amatos. Producenta lomā video veidotāju komandā “371 Production” izdevies radīt ļoti veiksmīgus video projektus kā OZOLA & rolanda če mūzikas klipam “1000 km”, kā arī nesen radītais klips mūziķim RAUM ar dziesmu “Laimīgāks” sadarbībā ar pasaules līmeņu ierakstu kompāniju “Warner Music Baltics”. Un vēl pieminot aktīvo darbu pie “371 Battle” pasākuma norises ar interesanto video saturu un kvalitatīvajām tiešraidēm.

2.Tēma: Mārketinga dažādās sejas? Ko nozīmē darbs mārketingā? Kādas profesijas eksistē mārketinga ietvaros un kādas kompetences nepieciešamas, lai tajās veiksmīgi darbotos? - Līga Buša-Lehtonena

Līga Buša-Lehtonena ir SIA Marketing Angels un SIA Tremo līdzīpašniece un vadītāja. Mārketinga eksperte ar vairāk kā 15 gadu pieredzi mārketingā un vadībā gan Latvijā, gan ārzemēs. Ieguvusi bakalaura grādu Rīgas Ekonomikas Augstskolā, kā arī MBA grādu Hanken zviedru augstskolā Helsinkos, Somijā. Ar domu biedriem izveidojusi savu uzņēmumu „Marketing Angels” SIA, kura galvenais mērķis ir palīdzēt citiem uzņēmumiem un zīmoliem atrast savu vietu tirgū, kā arī pircēju prātos un sirdī. Ilgstoša pieredze uzņēmējdarbībā, t.sk. arī darbojoties kā līdzīpašniecei un vadītājai SIA jaunuzņēmumā SIA “TREMO”, kas nodarbojas ar inovatīvas medicīnas diagnostikas iekārtas izstrādi.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kopīgot rakstu

Informācija par rakstu

Raksta autors

RTU Studentu parlaments

Publikācijas datums

12. aprīlis plkst. 23:13

Līdzīgi raksti

Jaunumi

_