*Iepriekš vienojoties ar prakses vadītāju, iespējams praktisko iemaņu veicināšanas aktivitātēs piedalīties mazāk nekā 30 stundas nedēļā, tās apvienojot ar studijām. Šādā gadījumā ikmēneša izmaksājamās stipendijas apmērs tiks rēķināts proporcionāli praksē pavadītajam laikam un sniegumam.
Prakses uzdevumi:
asistēt Service Desk komandai dokumentācijas veidošanā, strukturizēšanā un uzturēšanā;
apgūt komandas veicamo pienākumu izplides pamatprincipus;
asistēt Service Desk komandai klientu apkalpošanas nodrošināšanā;
piedalīties komandas un departamenta sapulcēs.
Prasības:
teicamas angļu valodas zināšanas un komunikācijas prasmes, kas ir nepieciešamas ikdienas iekšējai saziņai;
motivācija iegūt jaunas zināšanas un pilnveidot tās.
Ieguvumi:
būt daļai no Agile komandas;
pieredze starptautiskā un internacionālā ITuzņēmumā;
iespēja iegūt praktisko pieredzi un attīstīties profesionāli;
iespēja piedalīties regulāros uzņēmuma rīkotos pasākumos, izaicinājumos un brown-bag sesijās;
iespēja izmantot biroja telpas Rīgas centrā, kas aprīkotas ar dažādām ekstrām – galda spēles, galda futbols, PlayStation, galda teniss u.c.
Lejupielādējamais dokuments: