Project title: | EQUATION - EQUalIty through AccreditaTION |
---|---|
Project short title: | EQUATION |
Number of project implementation agreement: | 2022-1-SI01-KA220-HED-000089979 |
Registration number: | 4718 |
Department: | Institute of Business Engineering and Management |
Administrating department: | Institute of Business Engineering and Management |
Finance fund: | ERASMUS+ |
Project RTU role: | project partner |
Status: | In implementation |
Project start date: | 01.11.2022. |
Project end date: | 31.10.2024. |
Title of grant issuer: | CEEMAN USTANOVA ZA RAZVOJ MENEDŽMENTA V SREDNJI IN VZHODNI EVROPI (CEEMAN USTANOVA ZA RAZVOJ MENEDŽMENTA V SREDNJI IN VZHODNI EVROPI) |
General manager: | Deniss Ščeulovs |
Administrative manager: | Viktorija Babiča |
Total finance: | |
250 000.00 EUR | |
Summary: | |
Lai gan arvien lielāka uzmanība tiek pievērsta dzimumu līdztiesības uzlabošanai, pētījumi joprojām liecina, ka sievietes augstākajā izglītībā ir pārāk maz pārstāvētas. Dzimumu līdztiesība ir būtiska, jo tā veicina darba rezultātu daudzveidību, izcilību un kvalitāti, galvenokārt tāpēc, ka tā palielina spēju reaģēt uz sociālajām un sabiedriskajām problēmām, kas ir sieviešu un vīriešu dalīta atbildība. Visu talantu izmantošana un vienlīdzīgu iespēju radīšana vīriešiem un sievietēm ir ne tikai godīguma, bet arī ekonomiskās efektivitātes jautājums. Dzimumu līdztiesības ievērošana veicinās augstākās izglītības iestāžu, uzņēmumu un plašākā Eiropas tirgus konkurētspēju, izaugsmi un darba vietu radīšanu. |
|
Activities: | |
Īstenojamās aktivitātes: - Ziņojums, kas balstīts uz pētījumu un dzimumu līdztiesības plānu (GEP) īstenošanas un esošo akreditācijas mehānismu analīzi - Izstrādāt GEP ieviešanas plānus un vadlīnijas; - GEP ieviešanas plāns katrai partnerskolai; - Akreditācijas institūciju vadlīnijas (dzimumu līdztiesības kritēriji, ietvars un novērtēšanas process); - Apmācību programmas par dzimumu līdztiesību (1) biznesa skolās un (2) akreditācijā; - Izplatīšanas pasākumi (1) augstākās izglītības iestādēm un (2) akreditācijas iestādēm. |
|
Partners: | |
|
|
Project published on RTU website: | 01.11.2022. |