Project

.
.
Multi physics-Based Thermal Analysis of HighReliability Motor Drives for Electrical Vehicles
Project title: Multi physics-Based Thermal Analysis of HighReliability Motor Drives for Electrical Vehicles
Project short title: -
Number of project implementation agreement: 1.1.1.2/VIAA/3/19/501
Registration number: 4268
Department: Department of Electrical Machines and Apparatus
Administrating department: Doctoral Studies Unit
Finance fund: ERAF, 1.1.1.2. “Pēcdoktorantūras pētniecības atbalsts”
Project RTU role: leading partner
Status: Ended
Project start date: 01.04.2020.
Project end date: 31.03.2023.
Title of grant issuer: Valsts izglītības attīstības aģentūra
General manager: Andrejs Podgornovs
Administrative manager: Ilze Pusbarniece
Total finance:
133,805.88 EUR t. sk. ERAF finansējums 113,734.99 EUR (85%), valsts budžeta finansējums 13,380.58 EUR (10%) un Rīgas Tehniskās universitātes finansējums 6,690.31 EUR (5%).
Summary:

Pēcdoktorants/projekta īstenotājs: Payam Shams Ghahfarokhi

Pētniecības pieteikuma vispārīgais mērķis ir attīstīt pēcdoktoranta prasmes un palielināt zinātnisko kapacitāti, nodrošinot karjeras uzsākšanas iespējas zinātniskajā institūcijā un pētniecības kompetenču pilnveidošanu. Tādejādi tiks arī veicināta cilvēkresursu atjaunotne un kvalificētu speciālistu skaita pieaugums Rīgas Tehniskajā universitātē. Šī mērķa sasniegšanai pēcdoktorants tiks nodarbināts pilnas slodzes pētnieciskajā darbā RTU, paredzot gan zinātnisko, gan vispārīgo kompetenču pilnveides iespējas un mobilitātes vizītes ārvalstīs tīklošanās, apmācību un zināšanu pārneses nolūkos.

Pētniecības pieteikuma zinātniskais mērķis ir izstrādāt metodoloģiju un veikt aprēķinu metodes izstrādi elektriskām sinhronām mašīnām ar statora regulāro tinumu, ko atdzesē ar eļļas smidzināšanas metodi. Pielietojot šo metodi var iegūt augstākus enerģētiskus radītājus ( pirmkārt, mazāko svaru un gabarītus).

Activities:
Sinhronās relaktances mašīnas (SynRM) elektromehāniskais modelis. Elektromagnētiskais dizains, kā arī mašīnas FEM modelēšana.
Hibrīda FEA metodes izstrāde maiņstrāvas vara zudumiem.
SynRM termiskā modeļa izstrāde stacionāram stāvoklim.
Eļļas smidzināšanas dzesēšanas konvekcijas koeficienta aprēķināšana.
Prototipēšana un verifikācija - dzinēja validācijas prototips.
Sadarbības tīkla izveidošana ar universitātēm, pētniecības centriem un nozarēm, kas vēlas veicināt pētniecību elektrisko mašīnu jomā.
Rezultāti tiks publicēti 6 zinātiskos rakstos.
Partners:
  • Tallinn University of Technology (TalTech)
Project published on RTU website: 01.04.2020.

University