Project title: | Education, Business and Community Cooperation Model for a Creative European Engineering Education |
---|---|
Project short title: | EBCC Model |
Number of project implementation agreement: | 2017-1-LV01-KA203-035426 |
Registration number: | 3278 |
Department: | Business Development Unit |
Finance fund: | ERASMUS+ |
Project RTU role: | leading partner |
Status: | Ended |
Project start date: | 01.10.2017. |
Project end date: | 30.09.2019. |
Title of grant issuer: | Valsts izglītības attīstības aģentūra |
Total finance: | |
Projekta kopējais finansējums ir 264 259.00 EUR | |
Summary: | |
EBCC Model - Izglītības, uzņēmējdarbības un pašvaldību sadarbības modelis veidojot radošu Eiropas inženieru izglītību, projekta mērķis ir izstrādāt universitāšu, industrijas un pašvaldības sadarbības modeli un vadlīnijas tā īstenošanai. |
|
Activities: | |
• Veikt inženieru prasmju analīzi inovatīvu produktu izstrādei, balstoties uz reģionu vajadzībām; • Izstrādāt vadlīnijas inženiertehniskās projektēšanas un inovatīvu produktu izstrādes prasmju ieviešanai inženierzinātņu programmās; • Izstrādāt vadlīnijas un veikt praktiskus piemērus, kā izmantot ātru prototipu, lai iegūtu praktiskās iemaņas izstrādājumu projektēšanas jomā; • Izveidot ilgtspējīgas partnerības modelis starp augstākās izglītības iestādēm, pašvaldībām un nozares pārstāvjiem reģionā. Sasniedzamie rezultāti: • Izstrādāts ilgtspējīgas partnerības modelis starp augstākās izglītības iestādēm, reģionālajām pašvaldībām un nozari, kas palielinātu augstākās izglītības iestāžu izglītības kvalitāti un stiprinātu tās lomu inovāciju veidošanai reģionu attīstībā; • Veikta inženieru prasmju analīze inovatīvu produktu izstrādei, pamatojoties uz reģionu vajadzībām; • Izstrādātas vadlīnijas prasmju ieviešanai, kas saistītas ar inženiertehnisko projektu izstrādi un inovatīvu produktu izstrādi inženierzinātņu programmās; • Izstrādātas vadlīnijas un realizēti praktiski piemēri ātrai prototipēšanai, lai iegūtu praktiskās iemaņas izstrādājumu projektēšanas jomā. |
|
Partners: | |
|
|
Project published on RTU website: | 02.01.2018. |