RTU Inženierekonomikas un vadības fakultāte un Rīgas Biznesa skola augstu novērtētas «Eduniversal» augstskolu reitingā

2. decembris, 2016
.
.
.

Rīgas Tehniskās universitātes (RTU) Inženierekonomikas un vadības fakultāte (IEVF) un Rīgas Biznesa skola (RBS) ir augstu novērtētas «Eduniversal» starptautiskajā universitāšu un biznesa skolu reitingā («Eduniversal Business Schools Ranking»), pirmo reizi ierindojoties 4 palmu līgā, kas apzīmē īpaši augstu akadēmiskās institūcijas līmeni, izcilu kvalitāti un spēcīgu starptautisko ietekmi biznesa un vadības izglītībā. Kopumā reitingu veido 5 palmu līgas. RTU līdz šim atradās 3 palmu līgā.

Apliecinājumu par pievienošanos 4 palmu līgai RTU saņēma 9. «Eduniversal» pasaules konferencē, kas no 28. novembra līdz 1. decembrim norisinājās Kertina Universitātē (Curtin University), Pērtā, Austrālijā, un kurā piedalījās  RTU rektors akadēmiķis Leonīds Ribickis, IEVF dekāna vietniece mācību darbā Inga Lapiņa un RTU Kvalitātes vadības un dokumentu pārvaldības departamenta direktors Juris Iljins. 

RTU IEVF un RBS ierindojušās augstajā 4 palmu līgā, kur iekļautas 200 biznesa skolas ar teicamu vērtējumu un ievērojamu starptautisko ietekmi, pakāpjoties par vienu līgu augšup, salīdzinājumā ar pagājušā gada reitingu, un apliecinot RTU stratēģisko prioritāšu izpildes progresu. 

«Eduniversal» 5 palmu līgā par ietekmīgākajām atzīta Hārvarda Universitātes Biznesa skola (Harvard Business School), Jēlas Universitātes Vadības skola (Yale School of Management) un Masačūsetsas Tehnoloģiju institūta Slouna Vadības skola (Massachusetts Institute of Technology Sloan School of Management). 

«Eduniversal» 9.  tika skatīti jautājumi par augstākās izglītības internacionalizāciju un inovācijām biznesa un vadības izglītībā. L. Ribickis piedalījās paneļdiskusijā «Izglītības internacionalizācija: izglītības eksports un tā ietekme uz nacionālajām un reģionālajām ekonomikām» («The Internationalisation of Education: The Export of Education and its Value to National and Regional Economies»). RTU rektors diskusijas laikā dalījās pieredzē par modernas, starptautiski pazīstamas un konkurētspējīgas augstskolas veidošanu, piesaistot ārvalstu studentus, pastāvīgi paaugstinot studiju kvalitāti un pētniecības rezultātu starptautisko atpazīstamību, akcentējot internacionalizāciju kā RTU stratēģisko prioritāti, kā arī minot izaicinājumus, ar kuriem augstskolām jāsaskaras starptautiskās sadarbības procesā.    

«Eduniversal» reitingu veido Francijas reitingu aģentūra un konsultāciju kompānija «SMBG», kas specializējas augstākās izglītības un profesionālās orientācijas jautājumos. Ik gadu tā veido 1000 labāko universitāšu un biznesa skolu reitingu vairāk nekā 150 valstīs, kā arī reitingu pasaules mērogā, kurā ietilpst 4000 maģistrantūras un MBA programmas 30 dažādos specializācijas virzienos. Daļu no kopējā vērtējuma veido 154 valstu 1000 labāko universitāšu un biznesa skolu vadītāju balsojums. 

Reitinga mērķis ir izveidot labāko augstskolu sarakstu, kas palīdzētu studentiem izvēlēties piemērotākās pasaules universitātes un biznesa skolas, balstoties uz atzītu izglītības ekspertu rekomendācijām. Būtisks reitinga mērķis ir arī studentu un akadēmiskā personāla mobilitātes veicināšana. 

Reitingā apkopotas labākās augstākās izglītības iestādes, kas piedalās biznesa un vadības izglītības īstenošanā Austrumāzijā, Austrumeiropā, Āfrikā, Centrālāzijā, Eirāzijā un Tuvajos Austrumos, Latīņamerikā, Okeānijā, Rietumeiropā un Ziemeļamerikā.  

Plašāka informācija par reitingu.

Kopīgot rakstu

Informācija par rakstu

Raksta autors

RTU Komunikācijas un mārketinga departaments

Publikācijas datums

2. decembris, 2016 plkst. 10:25

Līdzīgi raksti

Universitāte

Jaunumi